PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Siapa yang dok tengok Anugerah Skrin 2015 pada 8 November lalu, memang tak perasan ke sesuatu yang pelik di karpet merah hari tu? Miss A naik berpinar mata tengok fesyen-fesyen yang digayakan artis wanita..

Dah macam tak cukup kain ada, dah macam sarung nangka pun ada.. Paling Miss A geram tengok baju yang dipakai oleh pelakon Uqasha Senrose.. Woi, ko ni pakai baju ke berbogel? Miss A tengok baju ketat nak mampos!

Isu Fesyen Uqasha Senrose dah macam telanjang

Dah la pakai tudung, baju tak menggambarkan ko wanita berhijab.. Nampak habis bonjolan-bonjolan 2 ketul di depan, seketul di belakang.. Nasib baik body tu tak mantop, sekeping ja.. Tak ada la mengiurkan sangat kalau tengok..hahaha..

Tapi, yang Miss A tak faham tu, apasal la boleh pilih pakai baju tu.. Paling tak tahan dia boleh cakap baju dia pakai tu sopan, anggun dan elegan.. Tang mana yang sopan tu dik non oit! Sopan bagi dia sebab tutup urat.. Kalau tak tutup urat, baru seksi?

Fesyen Uqasha Senrose dah macam bogel?

Tulah susah, kalau jenis otak dok fikir pakaian sopan hanya perlu tutup urat.. Tak payah pakai baju la kalau setakat tutup urat.. Berpakai biar menutup aurat, bukan urat.. Ada faham? 

Hangin betul Miss A kalau artis berhijab tak ambil serius soal berpakaian ni tau! Pakai tudung hanya nak ikut trend macam ni la jadinya..

Miss A/UtaraNews

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.