PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Huh, sapa tak kenal dengan Nur Sajat (pondan berhijab) ni, kan?? Yang pernah popular apabila dinobat menjadi ratu cantik di Thailand, lepas tu beberapa bulan yang lalu dia terlibat dengan kemalangan jalan raya yang hampir meragut nyawa dia.

Selepas kemalangan tu dia tampil imej berhijab pulak, alasan yang diberi kerana ‘insaf’. Sajat ni pun dikatakan seorang yang berjaya dalam perniagaan pusat kecantikan dia sendiri iaitu Nur Sajat Beautician di Galaxy Ampang.

Aksi Ghairah Faez Nick dan Nur Sajat Viral

Difahamkan, dia dah mengembang perniagaan dia ke negara seberang Indonesia. Berjaya dalam kerjaya yang dilakukan tapi belum berjaya mengubah diri ke jalan yang benar.

Nampaknya Sajat ni semakin terpesong selepas gambar ‘panas’ dia dengan ‘pakwe’ dia di atas katil begitu mesra macam pasangan normal kalau orang tak tau Sajat ni ‘perempuan jadian’!

Sajat ni boleh tahan gak dapat tackle lelaki berbadan sado dan kacak pula tu. Tapi sayang sado-sado pun pilih yang sejenis gak noh! Sayang sekali lelaki ni yang dikenali bekas Juara MR Badan Cantik Malaysia iaitu Faez Nick.

Sebelum ni pun masa hubungan diorang hangat diperkatakan, Faez ni dok menafikan aje. Faez ni kata hubungan diorang just sebagai pekerja dan majikan aje. 

Tapi hubungan tu semakin jelas selepas diorang kemalangan pada Julai lalu dan yang lebih jelas sangat tu dengan gambar yang diatas tu la.. Nampak sangat dok hangat ‘bercinta’ noh.. - Utaranews

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.