PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Kesalahan sentiasa dilakukan sesiapa sahaja yang hidup didunia ini, dan jika melakukan kesalahan pastinya kita akan mendapatkan hukuman, semakin besar kesalahan tersebut maka semakin besar pula hukuman yang akan kita dapatkan.

Hukuman akan tetap berlaku walaupun mereka mempunyai wajah yang rupawan, begitu juga bagi 5 wanita cantik ini yang mendapatkan hukuman terakhir yakni hukuman mati.

1. Ren Xue

Detik Terakhir 5 Wanita Cantik Sebelum Hukuman Mati
Ren Xue

Ren Xue merupakan gadis berusia 19 tahun yang mempunyai kisah hidup yang sangat tragis. Dia menjadi suspek pembunuhan seorang anak jutawan pengurus perlombongan emas. Beliau melakukan pembunuhan ini kerana Ren sering mendapat penganiayaan dan hamba seks. Sebelum Ren dihukum mati, dia telah pun mengandungkan anak kepada anak jutawan tersebut.

2. Liu Jingfeng

Gambar Terakhir 5 Wanita Cantik Sebelum Dihukum Mati
Liu Jingfeng

Liu Jingfeng merupakan wanita cantik kedua yang dikenakan hukuman mati. Dia dihukum mati kerana kes pembunuhan yang dilakukannya, hal ini sama dengan kes dari Ren Xue yaitu Liu diseksa oleh majikanya sehingga hamil, Liu merasa kesal kemudian membakar rumah majikanya yang bernama Hu. Akibat kebakaran tersebut majikannya meninggal dunia. Liu Jingfeng akhirnya dikenakan hukuman mati.

3. Tao Jing

Gambar Terakhir 5 Wanita Cantik Sebelum Dihukum Mati
Tao Jing

Tao Jing merupakan wanita yang mempunyai paras yang sangat cantik, akan tetapi dia dipergunakan oleh kekasihnya. Dia dipaksa untuk menyeludup dadah dalam jumlah yang besar ke negara lain, Beliau di tangkap di lapangan terbang, Tao Jing akhirnya dikenakan hukuman mati, pada tahun 1991 ketika usianya genap 20 tahun Tao Jing dihukum mati.

4. Feng

Gambar Terakhir 5 Wanita Cantik Sebelum Dihukum Mati
Feng

Kes Feng sebenarnya hampir sama dengan kes dari Tao Jing, dia di kenakan hukuman mati kerana terjerat kes dadah, sebenarnya Feng tahu bahawa perbuatannya ini salah akan tetapi dia terlanjur jatuh cinta dengan wang yang banyak dari perdagangan dadah ini. Pada usia 21 tahun gadis cantik ini dihukum mati.

5. Song Dan

Gambar Terakhir 5 Wanita Cantik Sebelum Dihukum Mati
Song Dan

Wanita cantik ini bernama Song Dan. Sejak umurnya 13 tahun Song sudah mengalami sering di mendapat gangguan seksual oleh gurunya sendiri, bukan sampai disitu sahaja, bertahun-tahun Song dijadikan hamba seks oleh pakciknya sendiri sehingga berusia 18 tahun, bahkan ayahnya sendiri sanggup membiarkan itu semua berlalu dan menganggap Song sebagai aib keluarga.

Disebabkan pekara tersebut, Song menjadi wanita pemabuk dan pengguna dadah. pada usianya genap 18 tahun, Song sudah tidak tahan dengan hidup yang selama ini terjadi keatasnya, kemudian beliau membunuh kekasihnya yang ketika itu sedang melakukan seks denganya. Song dikenakan hukuman mati, yang disabitkan dengan dadah dan minuman keras, Song Dan dihukum mati pada tahun 2005 lalu.

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.