PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Berikut adalah luahan amarah Azwan Ali terhadap seorang ahli perniagaan wanita yang didakwa telah menyihirnya menggunakan puaka kubur. 

Bagaimana Azwan kini beransur sembuh dari perbuatan khurafat wanita berkenaan. Azwan turut memuat naik gambar wanita berkenaan di laman Instagramnya. Bagaimanapun gambar yang dikongsikan dalam bentuk puzzle yang meninggalkan tanda tanya peminatnya siapakah wanita berkenaan memetik The Hype Media.

Azwan Ali Dedah Wanita yang Menyihir Dirinya

“Hanya tuhan yang tahu perbuatan keji betina neraka jahanam ini! Buat baik, tolong bisnes Rendang Chef Diva AA. Tapi telah sanggup bermain sihir kerana sakit hati bisness Rendang Chef Diva AA laris. Jika ya, azablah kau dalam alam kuburmu dan pasti kau diazab-azab api neraka jahanam di akhirat. 

“Hajat kau membunuh Azwan Ali cara halus? Tak kesampaian! Si betina Melayu bangsat ini walaupun bertudung, guna maid yang dicarinya bantu kerja dapur rumah Azwan Ali, tetapi sanggup letak segala puaka kubur dalam Astana Azwana. Binatang kau!

“Tak mengapa, aku sudah sembuh dari segala gangguan khianat kau. Tetapi tak sabar nak tengok azab kau. Tak di dunia tetapi pasti di akhirat. Kau lupa yang nyawa aku milik tuhan. 

“Besar hama Diva AA, takkan maafkan betina Melayu bangsat bertudung. Umur 40’an, bini orang, bisnesswoman sial jual produk. Kau jangan ingat kau terlalu diagungkan dan dipercayai bisnes woman dari negara Brunei. Datin Seri konon, kau anggap dah macam kakak kandung kau? Kau boleh sihir rumah aku, harta aku dan kau cuba bunuh jasad aku? Kau memang binatang!

“Inilah betina bangsa yang diakui para pemulih sebagai pengkhianat yang menghantar sihir to Astana Azwana dan cuba membunuh jasad Azwan Ali menggunakan puaka kubur. Neraka Jahanamlah tempat kau!” katanya.

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.