PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Gambar bogel seorang wanita yang disebarkan oleh seorang lelaki yang menamakan dirinya johan kini beredar di laman media facebook sejak semalam.

Di mana gambar-gambar tersebut di muat naik sekitar jam 10 malam sabtu 28.11.2015, aib yang sangat memalukan bagi seorang wanita kerana menampakkan organ intim wanita itu tanpa diedit sedikit pun.

Setelah media menanyakan hal tersebut ternyata wanita dalam gambar adalah isterinya sendiri, apabila di anya mengapa mengaibkannya, johan berkata, "Dia isteri saya telah menipu saya, saya bekerja di malaysia untuk mencari nafkah, eh dia enak-enakan dengan jantan lain.

Suami Kecewa Sebar Gambar Bogel Isteri Sendiri

Saya tahu dia sudah berbuat curang dari orang lain kerana gambar bogel itu orang lain mengirimnya kepada saya, setelah saya tanya, isteri saya juga sudah menikah di Kerinci dengan lelaki lain", kata johan yang berasal dari sulawesi bekerja di malaysia.

Saya akan tuntut dia kerana bernikah tanpa pengetahuan saya sedangkan kami sudah bernikah secara rasmi dan belum pernah ada talak dijatuhkan kepadanya". Sambung johan.

Gambar yang disebarkan oleh johan mendapat berbagai tanggapan netizen, mereka juga menyarankan agar johan segera memadam gambar tersebut kerana ia sangat memalukan,

Netizen juga cuba mengancam johan dengan hukuman undang-undang negara karena sengaja mengaibkan isteri, namun johan tetap berkeras.

"Saya tahu seperti itu dan saya akan menanggungnya, saya tidak takut di penjara, anda belum kenal saya, nasib kejadian berlaku di sana kalau di sini saya masukkan mereka ke penjara katanya menjawab komen netizen".

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.