PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

"Kau Tu Bini Orang, Jangan Nak Jadi Betina Sundal Gatal Merayu Nak Bersalin Depan Jantan Lain!" – Amran Fans | Amran dapat banyak inbox pasal kes ni. Katanya Hot FM jemput doktor lelaki ni on air. Lepas tu boleh pulak akak-akak kat luar sana tergedik-gedik dok call hot fm siap mintak booking doktor ni masa bersalin nanti.

Ulasan Sentap Amran Fans Isu Doktor Hensem Hot FM

Wei betina sundal, mana maruah kau ?. Dekat luar sana bermati-matian para ibu nak mintak doktor pompuan masa bersalin, tapi kau boleh pulak mintak nak mengangkang depan doktor lelaki ni sebab dia hensem. Kau tu bini orang tau, jangan nak jadi sundal sangat mintak nak mengangkang depan jantan lain walhal kau dah pun bersuami. Kau tak rasa perangai kau macam bugima ke ?.

Memang betul la akhir zaman ni pompuan banyak yang ke neraka. Dah jelas nampak dah. Bab poligami yang terang-terang dibenarkan dalam Islam tu kau tolak mentah-mentah, tapi mengangkang depan doktor pilihan bukan main kau suka. Isteri macam tu tak layak dipanggil pompuan, tu betina namanya. Betina sundal.

Sapa yang gedik-gedik call hari tu pegi la mintak maaf balik dekat suami kau.

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.