PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Amboiii-amboii!!! Sedapnya depa dok berpeluk sakan dalam perpustakaan tu, ada aircond lagi sedap la noh!! Sakan depa dok bermanja-manja macam orang dah kawen, berpeluk bagai.. Menyampah cek tengok aiiiii..

Tau la tempat tu kalau masuk kena senyap aje, depa pula pandai ambik kesempatan senyap-senyap buat tak senonoh celah tu noh!

Gadis bertudung menggatal di perpustakaan awam

Sakan budak-budak remaja zaman la ni, tipu mak bapak depa kata mai perpustakaan nak belajar. ‘Belajar’ sungguh depa dalam tu, belajar dok buat maksiat! 

Budak lelaki yang tak matang ni yang dikenali Syed.adamx muatnaik gambar dia dan awek dia kat laman sosial dengan bangganya, dengan status yang berbunyi cenggini…

“Sometimes you can do what you want..”

Yela boleh buat apa pun, jangan sampai dia termengandungkan anak orang sudah la! Jangan dok sesuka hati nak buang anak pulak nanti noh!!! - Utaranews

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.