PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Adoohaiii! Lihat lah orang muda sekarang ni bercinta, berfalsafah cinta bagai sampai ke laut jadinya! Macam minah ni berfalsafah la, merapu aje, dia dok buat falsafah bangang bagi cinta dia.

Status yang dimuatnaik minah ni ibarat menjatuhkan maruah diri sendiri aje la. Tak tau malu langsung. Agak-agak la nak ibarat cinta tu macam mana pun, yang sulit tu tak payah nak dikaitkan sekali! Tapi minah ni selamba dan bangga aje muatnaik status cenggitu kan!

Apabila Payudara Dijadikan Ilham Kata-Kata Cinta Oleh Gadis Melayu

Lupa pulak Miss, orang kalau dah hanyut dengan cinta, mana nak fikir tu memalukan dia ke tak kan?? Kopek yang dimaksudkan oleh minah ni ialah ‘payudara’! Kopek ni setiap negeri ada maksudnya tersendiri, kalau orang Kelantan maksud kopek tu ‘payudara’ la memetik Utaranews.com.

Kasihan betul tengok perangai orang sekarang ni! Mencipta falsafah yang membodohkan diri sendiri! Kononnya cinta tu ibarat ‘payudara’, coli pulak ibarat kepercayaan. Kalau tak ada coli tu maka londehlah ‘payudara’ tu, sekaligus menyamakan dengan cinta. Kalau tak ada kepercayaan, tak teguh lah cinta tu kan.

Huh, punya banyak benda lain lagi boleh diibaratkan untuk cinta tapi pilih gak benda yang sulit tu ye!

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.