PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Ni la manusia yang tak sedar diri dok memperbodohkan diri sendiri! Bila orang kata bodoh muatnaik status dengan gambar yang menonjolkan kebodohan diorang, pandai pulak nak melenting noh..

Minah ni entah apa-apa lah, rasa nak hentak aje kepala dia tu kat dinding. Biar dia rasa dan cermin diri dia dulu sebelum nak mengatakan orang lain pulak. Dah dia sendiri gedik dok muatnaik gambar seksa mata cenggitu untuk tatapan umum.

Gambar Jadi Modal Onani, Awek Melayu Ini Bengang

Dah jadi trend noh sesetengah orang la ni suka dan bangga dengan kehidupan sosial yang terlampau terbuka sangat sampaikan nak berkongsi segala-galanya.. 

Bila orang lain jadikan gambar tu untuk buat tak senonoh, pandai pulak dok mengata orang iman nipis bagai la. Hah, sapa suruh dia muatnaik gambar cenggitu kan! Bangga sangat pakai bikini dan tonjol bahagian dada yang tak seberapa tu..

Tak nak orang buat tak senonoh dengan bermodalkan gambar cenggitu, baik tak payah dok tangkap gambar dan dimuatnaik di laman sosial lagi lepas ni. Nak sangat buat kenangan tu, simpan untuk diri sendiri sudah la.. - Utaranews

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.