PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Ni baru bakal nak bertunang, bukan nak kahwin lagi pun! Tapi dah bermesraan kalah macam orang dah kahwin. Orang yang dah kahwin pun segan nak tunjuk gambar mesra macam tu untuk tatapan umum.

Yang ni belum apa-apa lagi dah gatai merenyam tanpa segan silu nak tunjuk kemesraan bagai. Dah tak kisah dosa yang bakal ditanggung ke? Risau tengok kelakuan orang muda sekarang ni, bergaul tanpa batas.

"Bakal Tunang yang Manja Nak Mampos"

Bersosial tu satu hal.., lepas tu gamak pulak muatnaik gambar mesra nak tunjuk kat semua orang. Dah murah sangat ke muka sampai nak jaja seluruh alam pasal perangai monyet korang?

So please laa..., perempuan diluar sana tu tolong lah jangan ‘murah’ sangat nak bagi si lelaki sentuh sesuka hati. Kalau korang pandai jaga diri, diorang akan lebih menghormati korang.

Dah kawin nanti nak buat apa pun, buat lah! Tak ada orang nak marah atau nak tegur dah pun sebab dah halal bersentuhan.

Ni kalau takat baru jadi bakal tu, baik jaga adab pergaulan tu baik-baik. Bakal je pun kann.., tak tentu lagi jadi kawin ke tak. Bak kata orang., biar susah dapat tapi maruah terjaga.. - Utaranews

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.