PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Daniel Norris adalah salah seorang permain Baseball yang terkenal. Sejak berusia 21-tahun beliau bersama dengan team fastball 96 MPH, Norris mempunyai masa depan yang sangat cerah.Walaupun dengan gaji yang begitu lumayan lebih daripada $ 2 juta selepas menandatangi kontrak bersama.

Beliau lebih suka merendahkan diri beliau, memilih untuk tidak meneruskan gaya hidup mewah, Daniel Norris suka menghabiskan masa dengan gaya hidup bebas, beliau membeli van Westfalia Camper 1978 dengan harga $ 10,000. Dia memanggilnya "Shaggy". Norris lebih suka mengembara, memasak makanan sendiri telur dan hash kesukaannya dengan dapur mudah alih beliau.

"Ia seperti satu perkara yang tenang bagi saya," katanya. "Saya tidak akan berubah hanya kerana orang fikir ia adalah pelik. Satu-satunya cara saya akan dapat melihat perubahan musim yang hebat dengan bahagia dan akan terus menikmatinya. Ia mungkin tidak konvensional, tetapi untuk merasa lebih baik tentang kehidupan, saya perlu mempunyai pengalaman pengembaraan. " Jelas beliau.

Jutawan Ini Hanya Tinggal di Dalam Van Buruk Sahaja

Van Buruk Dijadikan Rumah Oleh Jutawan Ini

Van Buruk Dijadikan Rumah Oleh Jutawan Ini

Van Buruk Dijadikan Rumah Oleh Jutawan Ini

Van Buruk Dijadikan Rumah Oleh Jutawan Ini

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.