PLEASE ENABLE YOUR JAVASCRIPT TO VIEW THIS PAGE!
[ How? ]

Untuk wanita-wanita diluar sana, bukan lelaki je kena faham tentang anda, mereka juga inginkan benda yang sama juga.

Jangan sampai deorang angkat kaki cari lain, baru nak faham apa yang mereka nak dan tentang lelaki, memang terlambat la jawabnya!

Menerusi Hanasuva.com, kami kongsikan kepada anda 8 perkara penting tentang lelaki yang wanita pandang remeh atau mungkin tak tahu.

8 Perkara mengenai tentang lelaki yang wanita tak tahu

1. Lelaki tak suka besarkan perkara remeh

Mungkin bagi wanita ia perkara penting tetapi ianya tidak bagi lelaki kerana banyak lagi perkara lain untuk difikirkan. Contohnya, kalau lelaki datang lewat! Perkara kecil je kot.

2. Tak suka wanita membebel & berleter

Untuk wanita,janganlah kuat membebel takut-takut nanti si lelaki cari lain, baru padan muka. Kalau dia buat salah, tegurlah secara lembut.

3. Tak suka wanita yang terlalu ambil berat

Nak ambil berat tu biarlah berpada-pada. Tapi, kalau dah setiap sejam tanya “awak kat mana?” “awak dah makan?” “.. Siapa tak rimas?

4. Bukan jenis tunjuk rasa sayang dengan kata-kata

Lelaki ni tunjukkan kasih sayang melalui perbuatan. Kalau lelaki kurang tunjukkan kasih sayang melalui kata-kata, tak bermakna mereka tak sayang…cuma malu je.

5. Lelaki tak suka perempuan gedik

Lelaki sukakan perempuan yang manja tapi bukan la yang mengada-ngada dan gedik. Meluat nanti.

6. Lelaki seorang yang ego

Jadi cara nak menghadapi ego lelaki mudah sahaja, jangan lawan egonya, tapi balas dengan kelembutan..pasti si lelaki tewas!

7. Lelaki tak suka terlalu dikawal

Rasanya wanita pun tak suka dikawal. Jadi, berikan sedikit ruang dan kebebasan pada lelaki..pasti si lelaki akan lebih menyayangi anda.

8. Lelaki tak suka perempuan kuat merajuk

Kalau merajuk sekali-sekala tu tak apa la juga, tapi kalau dah selalu sangat merajuk, letih si lelaki nak memujuk. Baik cari perempuan lain je!

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.