Header Ads

Berang Dengan Netizen, Sajat Kongsi Video Buktikan Dirinya Wanita


Baru-baru ini tular lagi mengenai personaliti media sosial Nur Sajat Kamaruz Zaman yang dikatakan seorang lelaki. Melalui satu aplikasi web, gambar maklumat dan nama sebenar Sajat telah disebarkan menyebabkan netizen mengeluarkan banyak komen mengenai jantina Sajat.

Bengang dengan komen Netizen yang mendakwa dia menyorokkan alat sulitnya, Sajat telah memuat naik satu video untuk membuktikan dirinya seorang perempuan.

Dalam video itu, Sajat menyatakan yang bahagian alat sulitnya rata sahaja, menunjukkan dia seorang wanita lapor Amazingnara.


“Sorry, kita perempuan, okay?” Kata Sajat dalam video yang dimuat naik ke Instagram. Kata Sajat dalam video itu lagi, “kalau tak ada jangan macam-macam, jangan cari-cari sangat.”

Bagaimanapun, Sajat telah memadam video tersebut beberapa jam kemudian.

Namun untuk seorang selebriti, apa saja yang dimuat naik ke Internet bakal kekal dalam Internet selamanya. Video itu telah dimuat naik semula oleh beberapa pihak ke laman YouTube dan Facebook.

Video Sajat kini tular di media sosial di mana Netizen kini memberi komen dan mengesyaki pula Sajat telah menjalani pembedahan membuang alat sulit lelakinya.


(Baca: Penat Dilabel Pondan, Nur Sajat Tunjuk Aset Untuk 'Buktikan' Dia Wanita Tulen)

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.