Header Ads

Loading...

Staff Mcdonald's Kongsi Gambar Jijik Yang Dikeluarkan Dari Mesin Aiskrim (10 Gambar)

Kakitangan Dedah Gambar Jijik Mesin Aiskrim Mcdonald's

LOUISIANA, AMERIKA SYARIKAT - Seorang individu yang mendakwa dirinya kakitangan di sebuah restoran makanan segera, McDonald's, berkongsi gambar yang didakwanya diambil dari mesin aiskrim restoran berkenaan, lapor The Reporter.

Individu yang menggunakan nama 'Nick' di Tiwtter dan tinggal di Louisiana ini berkongsi gambar-gambar yang menjijikkan dan viral di media sosial. 

Gambar menunjukkan bekas besi yang didakwanya diambil dari mesin aiskrim yang mengandungi sisa-sisa kotor berwarna kehijauan.

Staff Mcdonald's Kongsi Gambar Jijik Yang Dikeluarkan Dari Mesin Aiskrim

Mesin Aiskrim Mcdonald's Jijik Kotor

"Benda ini diambil dari mesin aiskrim McDonald's, jika ada yang tertanya-tanya apakah benda ini," tweetnya pada 14 Julai lalu dan telah diretweet sebanyak 14,000 kali dan beribu-ribu tweet dari netizen yang memberikan pelbagai reaksi. 

Nick juga memuat naik gambar mesin aiskrim tersebut dan menegaskan bahawa bekas besi yang diambilnya itu bukanlah perangkap sisa atau kotoran yang terletak di bawah mesin tersebut. 

"Gambar sisi mesin aiskrim. Ia bukan dari perangkap sisa/kotoran." 

Mesin Aiskrim Mcdonald's Jijik Kotor

Pada gambar ketiga, Nick menunjukkan perangkap sisa/kotoran di Twitternya jika ada yang mendakwa dia cuba menipu netizen. 

Nick kemudian memuat naik lagi beberapa gambar dalam dapur restoran yang didakwanya restoran makanan segera, McDonald's, yang jelas sekali kelihatan kotor dan berminyak. Dalam gambar itu juga, tertera logo McDonald's pada cawan. 

Mesin Aiskrim Mcdonald's Jijik Kotor

Mesin Aiskrim Mcdonald's Jijik Kotor

Mesin Aiskrim Mcdonald's Jijik Kotor

Mesin Aiskrim Mcdonald's Jijik Kotor

Mesin Aiskrim Mcdonald's Jijik Kotor

Menurut Nick, dia telah dipecat dari McDonald's dan dia memang sudah merancang untuk melakukan pendedahan itu kerana dia akan bekerja di tempat baru, Jumaat ini. 

"Saya dipecat dari McDonald's. Saya rancang semua ini sebab saya akan mula bekerja di tempat baru, Jumaat ini," katanya. 

Tweet Nick itu mengemparkan orang ramai dan mencetuskan pelbagai reaksi netizen di seluruh dunia. 

Sehingga kini, pihak media antarabangsa masih menunggu kenyataan rasmi dari Syarikat McDonald's berhubung gambar dan dakwaan yang dimuat naik oleh Nick itu.
Loading...

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.