Header Ads

"Doktor Nasihat Cabut Semua Gigi Attar" – Wawa Zainal

Gigi Anak Wawa Zainal, Attar Terpaksa Dicabut Semua

Pelakon Wawa Zainal memberitahu doktor menasihatkan supaya gigi anak sulungnya, Ahmad Fakharuddin Attar, 3, perlu dicabut kesemuanya kerana rosak teruk.

Memetik laporan Astro Gempak, perkara itu didedahkan oleh Wawa menerusi entri terbarunya semalam beserta kapsyen ringkas,

“Tula isap botol susu je. Kan dah kena jumpa doktor gigi, doktor bagi saranan cabut semua gigi Attar sebab rosak terus. Abis lah. Lepas ni tak ada gigi dah,” tulisnya.

Entri tersebut telah menerima pelbagai komen peminat yang rata-ratanya berkongsi tentang pengalaman yang sama seperti dialami Wawa.

Tidak kurang juga ada yang memberi nasihat dan juga komen mengusik kepada anak kesayangan pasangan selebriti Wawa dan Aeril Zafrel itu.

@sis_diah: Kena masuk wad masa anak saya buat dulu. Kena cabut semua gigi dan jahit.. @w4w4_zainal tak pe nanti tumbuh gigi baru. Lepas tu kena jaga ya. Botol susu minum habis cabut basuh terus. Jangan bagi dia kemam.

@norzilahahmad6: Nanti mama dan papa boleh buatkan Attar gigi palsu. Sebab semuanya dicabut. Hehe

@noorzahanizahari: Anak saya pun macam tu la. Sebab utama botol dekat mulut je. Dah cabut dua batang. Lepas cabut okay je. Taka da pula kena jahit. Tunggu gigi kekal tumbuh je. Sebab tu budak-budak kena cek gigi enam bulan sekali. Nanti doktor letak vitamin gigi. Bagi tak cepat rosak.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.