Header Ads

Loading...

'Habib' Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

'Habib' Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

Kisah penunggang agama, khususnya individu yang mencari 'keuntungan' dan 'manfaat' dari jalan yang salah dengan menggunakan nama agama sering kita dengari. Termasuk jugalah kisah ini di mana seorang lelaki yang kononnya seorang Habib berasal dari Arab mengaku alim dan mampu menyembuhkan penyakit rohani dan fizikal. Padahal, niatnya hanya untuk mengambil kesempatan ke atas wanita.

Bimbang kejadian yang sama berulang dan mungkin kena kepada orang lain,  seorang lelaki telah membuat pendedahan mengenai kisah ini. Kisah ini dikongsikan oleh Mohamad Bohari di Facebook miliknya.

'Habib' Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Ikuti kisahnya.

Assalamualaikum, kpd semua sahabat. Hari ini saya nak bawa kisah yang sangat memeranjatkan, tak sangka perkara sebegini boleh berlaku.

Beberapa hari lepas, kakak saya bertanya saya adakah saya mengebali al habib abu umar. Saya katakan tidak kenal. Kalau Habib Umar saya kenal dan maklum. Saya tanya kenapa dgn dia? Namun kakak saya tidak memberitahu dan seperti menyembunyikan sesuatu.

2 hari lepas(29/7/2017), barulah semuanya terbongkar, naluri keibuan dapat mengesan kejanggalan perangai anaknya. Dipendekkan cerita, anak buah saya (anak kakak) disapa di fb oleh lelaki ini, taktiknya licik, dia memancing wanita naif yang cenderung kepada hal agama (untuk menjadi wanita solehah). Dengan penampilan gaya ulama, berjubah beserban, gelaran2 al habib (maaf saya tidak berniat hendak merendahkn golongan habib yg benar apalagi menghina, sy juga pencinta Habib Umar, Habib Ali dan yang lain, cuma saya tidak bersetuju dgn manusia yg menggunakan gelaran ini utk menipu)

Modus operandinya, pertama dia akan meminta gambar yg dekat, katanya utk tujuan nak lihat sejauh mana kita ada penyakit (rohani atau fizikal) padahal gambar itu akan disihir atau pukau.

Berbalik tentang anak buah saya, setelah berkenalan hanya 2 minggu, dia diminta puasa, dan sheikh ini suruh dia datang berjumpa dengannya di masjid wilayah kononnya mendapat keberkatan apabila bertemu di Masjid. Kemudia setelah solat maghrib berjemaah, dia membawa anak buah saya ke restoran makanan arab berstatus mewah di Sri Hartamas. Kemudian dibawa je rumahnya.

Bayangkan, anak buah saya ni bukan jenis berani berjalan berseorangan apalagi dalam jarak yang jauh penang-gombak. Bila saya tanyakan kenapa sampai berani macam tu, dia seolah dipukau dan fikirannya kosong. Alhamdulillah sebelum sheikh ini melakukan apa2 pada dia, dia sempat keluar dari rumah tanpa pengetahuan lelaki itu pd keesokan harinya.

Tp dia masih berhubung dengan lelaki itu sehinggalah dia dibawa pulang ke rumah di selangor oleh ibunya semalam. Dan sebentar tadi saya bawa dia berubat di Pusat Rawatan Darussyifa', alhamdulillah sedikit sebanyak sudah berubah. Untuk langkah pencegahan, anak buah saya telah menukar nombor telefon bimbitnya, dan sentiasa berjaga2 kerana gambar keluarganya, alamat rumah sudah diberikan kepada lelaki itu, dan lelaki itu pernah memberi amaran pd anak buah saya agar merahsiakan hubungan mereka daripada pengetahuan org lain.

Dan dgn niat utk mengumpul bukti, saya menyamar utk menjadi rakannya, namun dia meminta no hp dan kami berhubung melalui whatsapp. Terpulang kpd anda utk menilai, berhati-hatilah buat semua wanita di luar sana. Sy sertakan beberapa Screenshot antara sy dan dia, dan gambarnya. Dlm masa terdekat juga sy akan bawa anak buah utk buat laporan polis.

Sesuatu yang jijik dibuat atas nama agama utk memperdaya n mengambil kesempatan ke atas wanita. Menggunakan ayat Quran dan Hadith Nabi Muhammad saw. Dia juga mendakwa mempunyai hubungan yg baik dengan pemimpin2 Malaysia. Dia juga katanya pakar dalam merawat penyakit2 yang berkaitan dengan makhluk halus, hinggakan Siti Nurhaliza juga pernah bertemunya sebagai ikhtiar mendapatkan zuriat. Dia juga pernah mengeluarkan kenyataan akan mencium dan memeluk dan membuat hubungan pada pertemuan kali kedua.

Dia menawarkan rawatan kepada siapa yang ikhtiar untuk mendapatkan zuriat/ sakit. Menawarkan kerja bagi siapa yang mencari pekerjaan. Menawarkan diri menjadi guru kepada yang mencari ilmu. Hinggakan sampai ingin belanja pergi umrah! Semua yang indah2.. Katanya lagi sesiapa yang cuba memfitnahnya, akan mendapat musibah.

Sudah berapa ramai agaknya wanita yang sudah terpedaya. Jauhilah musibah besar ini!

Berikut merupakan screenshot bukti perbualan yang tak masuk akal antara 'habib' tersebut dengan 'mangsanya'.

'Habib' Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

'Habib' Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Habib Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Habib Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Habib Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Habib Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Habib Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Habib Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Ini pula gambar 'habib' gila seks terbabit.

Ulamak Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Ulamak Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Ulamak Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Ulamak Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Ulamak Gila Seks Perangkap Wanita Dengan Ayat Al-Quran Dan Hadith

Lagi rakaman screenshot pendedahan perangai sebenar 'habib' gila seks itu.

Habib Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

Habib Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

Habib Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

Habib Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

Habib Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

Habib Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

Habib Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

Siapa sebenarnya 'habib' ini? Rupanya kisah penipuannya pernah tersebar suatu kisah dahulu. 

Hati-hati!

Dalam bulatan itu adalah ulamak palsu iaitu syiah yg bertaqiah bernama palsu Sheikh Tobib Toha Aljailani yg telah dibuang dr Darul Quran JAKIM. Nama sebenarnya Ra'ad T. Mohammed. Asal Al Falujjah, Iraq. No pasport. S 2650647. Dia mendakwa dirinya boleh terbang dan pergi ke makkah dalam sekelip mata. Masyarakat kat Malaysia memang SENANG KENA TIPU. Pakai serban besar sikit, tasbih besar, terus percaya, tanpa mengkaji sape sebenarnya empunya diri. 

ANTARA EMPAT MESEJ ADUAN MENGENAI KEPALSUAN SYEIKH INI YANG MENYAMAR BAGAIKAN ULAMAK DI MANA2... HATI2... PERNAH KENA BUANG DARUL QURAN DULU.. :-)

Habib Dari Neraka, Mengaku Alim Rupanya Gila Seks

DARI TINTA MERAH:

salam, ana pernah jmpa dia direstoran di kb, msa tu muktamar pas dikb berlangsung, dia bsma 3org tmsuk 1org pmpuan, perempuan tu ana knl dn ada dlm fb sheikh ni. sheikh ada share gmbar perempuan ni yg pkai custume india..masa tu ana ada program dikb dn letak location kt fb, dia ni mmg dh lama knl ana di fb telah nmpk location tu dn pm ana untuk jumpa. so ana kbtulan mkn mlm kt dpn hotel ckp klu nk jmpa ana ada direstoran tu dn bwa kwn jg, sbb dia kata nk tolong promote tnya cara nk msuk sarawk untuk tujuan mngubat dn berdakwah, dia smpat hadiahkni ana madu yg dia jual harga rm150, dia mula la ceta dn jual airliur smpai dia ngaji dpn ana kerna nk tnjuk dia bagus dlm taranum. ana dngr biasa je dn tersekat2 bacaan, slpas pertemuan tu dia msg2 dn ajk ana join dia p mna2 negeri. ana xblas kerna xberminat, slpas tu dia ke kl dn hubungi ana untuk ajk jumpa lg tpi ana slu ckp bizi lgipun ana kata xda kepentingan nk jmpa. slpas. sebulan ana trima inbox dia katanya dh tukar id kpd imran rais kerna dia sorok diri, kerana difitnah slpas dia mmberi ceramah dlm muktamar di kb msa tu. sbnrnya dia telah dibongkar oleh assistantnya sndiri ttng aktivitinya. slpas tu dia tukar id dn mngeluarkn pnyataan di fbnya assistantnya org pattani yg jdi jurucakapnya mmfitnah dia. ubatan yg dia buat smua palsu kata asiatantnya. dia msh msg2 ana smpai skng tpi xdiblas lagi
Sent from Mobile

DARI SEORANG WANITA YANG MENJADI MANGSANYA:

prnah nk bertemu dgn ana dan seterusnya nk jadikan ana isteri dia..umur 36 ..ana tkr nama fb pun salah satu sebab adalah kerana dia..bny dia promote dirinya sendiri i dlm pm box dia dan ana.. dia ingat ana kemaruk jantan..patutlah ana digerakkan hati oleh Allah x melayan dia..ALHAMDULILLAH..ats info ini..kalau ikut kan hati ana boleh copy paste ayt2 dia dlm pm dia kat ana..tapi demi maruah ..x per lah..mmg ana dh syak org ini something wrong..dia ckp jg dia tgh mengubat bekas SULTAN KELANTAN...Sultan Ismail Petra...

DARI SAHABAT DARUL QURAN JAKIM,TUAN WAN NAQI,PELAJAR MADINAH:

waffaqakallah...insya'allah ana maklumkan kpd sahabat lain...dah begitu lama dia ni mnipu di Malaysia, dakwa boleh terbang, bole rau yg lepas sedang dan akan brlaku, boleh mngubat cara islam, ada jin yg dibela, tidak.pernah tidur, siapa yg lwn dia munafiq, gelar orang ahli maksiat dan fasiq, cat muka jadi warna hijau, baca tiga qiraat skaligus dlm skali solat, ayat quran dan hadis yg bnyk kesilapan baris, tahrif malah diubah syarah, prnh mndakwa dlm seminggu setiap.hari ke mekah, mngajar zikir dan ayat doa yg entah dari mana asalnya, prnah berhasrat utk kahwin dngn banat dq, mngaku wali dan kturunan aljailani, dll...allahul musta'an...dan skung nk pngaruhi golongan pas pula utk dpt pngaruh....wajib tentang sblm dia sesatkan lagi ramai orang dan bawa pengaruh syiah....barakalahufik

DARI SAHABAT DARUL QURAN LAGI:

sbb geram sangat ngan ak yg slalu debat dan lawan dia...dia fitnah ak lwn wali Allah, cerca pewaris rasul saw, dia katakan ak sbg plajar yg bakal mnghancurkan Islam ,ugut buang ak dari DQ, ugut nk hancurkan keluarga aku dan yg paling tekanan skali dia kata ak bela 5 ekor jin sbelah kiri, kanan,depan, belakang dan atas ak yg paing kuat memegang tombak....bhahahaaa... hukum atas prkara ini bukan ghibah atau umpatan, krn kesesatan ini berlaku terang2an dlm masyarakat, bila secra terang maka penerangan, tentangan dan teguran secara terang2an pada masyarakat wajib dibuat dlm istilah tabayyun supaya mayarakat terhindar dari masalah yg lebih berat iaitu aqidah...wallhua'lam

(Update: 'Habib' Gila Seks Akhirnya Dicekup, Baru Nak Ingat Tuhan (Video))
Loading...

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.