Header Ads

Loading...

Penduduk Kampung Sebulat Suara Membuang Bayi Ini Setelah Melihatnya, Mujur Muncul 'Pahlawan' Penyelamat Hidupnya!

Loading...
Setelah Melihat Bayi Ini, Penduduk Kampung Sebulat Suara Membuangnya, Mujur Ada Hero Penyelamat

Sebahagian besar ibu-ibu baru berkata ketika melihat bayinya lahir dengan selamat, segala rasa sakit atau penderitaan yang dirasakan saat melahirkan akan hilang di saat itu juga, itu merupakan suatu kebahagian yang tak dapat diungkapkan dengan kata-kata.

Namun hal tersebut tidak terjadi pada ibu muda yang bernama Kuli Bai (22), asal India. Beliau malahan terkejut besar.

Penduduk Kampung Sebulat Suara Membuang Bayi Ini Setelah Melihatnya, Mujur Muncul 'Pahlawan' Penyelamat Hidupnya!

Tidak hanya dia sendiri yang syok, keluarganya juga terkejut dengan sosok bayi parasit 2 kaki tambahan anak laki-laki, tangan dan zakar, mereka nyaris akan membuang bayi laki-laki tersebut ke sungai berdekatan di desa kecil, Pindwara India Utara lapor Dailymail.

Anak Kuli Bai

Nasib baik berita ini tersebar melalui desa ke desa, sampai mencapai Bharat Pal Danda seorang doktor yang menguruskan Rumah Sakit Matra Chhaya, di Pindwara, yang dengan cepat menghantar ambulans untuk menemui ibu dan anak dan di hantarkan ke rumah sakit.

Anak Kuli Bai

Kanak-kanak itu mempunyai empat kaki, tiga tangan dan dua zakar. Anggota tubuh bahagian atas kembar parasit. Walaupun dia baik secara dalaman, keadaannya bermasalah kerana anggota badan tambahan.

Sebuah pasukan perubatan yang terdiri daripada empat doktor berjaya membedah bayi kembar bayi, selepas melepaskan anggota badan berlebihan dan jumlah usus tambahan bayi, dia dikatakan pulih dengan baik.

Anak Kuli Bai

Doktor menjelaskan, pada masa ini telah menggerakkan kaki dan usus tambahan pada kembar parasit dan bayi sedang dalam pengawasan penuh perubatan selama satu minggu.

Untung saja belum sempat dibuang ke sungai kalau gak ibu bapanya akan menyesal seurmur hidup kerana telah membunuh anaknya sendiri! Semoga anak itu dapat segera pulih.

Anak Kuli Bai

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.