Header Ads

Loading...

Siti Sarah Dedah Kisah Bagaimana Shuib Memikat Hatinya

Loading...
Siti Sarah Cerita Awal Perkenalannya Dengan Shuib

Julai lalu, viral di laman sosial penulisan seorang individu yang memuji hubungan perkahwinan dua selebriti ini yang boleh dijadikan contoh kepada pasangan yang lain. 

Shuib yang tiada apa-apa, berusaha untuk berkahwin dengan wanita pilihannya iaitu Siti Sarah Raissuddin dalam majlis yang sederhana. Dipendekkan cerita, memang ramai yang kagum dan teruja. Tidak kurang juga yang mendoakan pasangan ini kekal bahagia buat selama-lamanya. 

Siti Sarah Dedah Kisah Bagaimana Shuib Memikat Hatinya

Semalam, Siti Sarah melalui Instagramnya memuat naik gambar di awal perkenalannya dengan Shuib. Kapsyen yang ditulis oleh Siti Sarah juga membuatkan ramai followersnya sebak dan terharu.

KITA KENAL TAK LAMA, sekejap je dah nikah. Itulah jodoh. Masa nak nikah tu, I ingat lagi, you job pun tak berapa nak ada. Kadang-kadang risau juga. Tapi you bukan lelaki yang jenis tunggu job. Ada saja benda yang you nak buat untuk dapatkan rezeki. 

Ingat lagi, you sanggup kerja jual ayam percik di bazar ramadan. Masa itu ramai yang cakap, 

"Kenapa dia? Takkan kau nak kahwin dengan Shuib??" 

Terus terang I tak ada jawapan untuk soalan itu. Cuma jawab dalam hati sajalah. Yang tahu (kenal) Shuib itu aku. Sampai ada yang kata Shuib pakai ilmu guna-guna. Hahaha! 

Siti Sarah Dedah Kisah Bagaimana Shuib Memikat Hatinya

Sekarang, syukur Alhamdulillah, berkat hasil usaha you. Orang macam you ni, insyaAllah rezeki banyak. Kerja tak mengelat, tak pandai curi tulang, tak suka burukkan orang, buat kerja bersungguh-sungguh, kalau tak tahu akan cari tau, berkongsi rezeki dengan keluarga (tak kedekut).

Semoga perkahwinan kita ini diberkati, dirahmati dan dipermudahkan. Setiap perkahwinan itu pasti ada dugaan. Tapi saya sayang bersyukur, terlalu ramai yang mendaoakan kami. 

Syukur, syukur, syukur dan terima kasih. Hanya Allah yang dapat membalas jasa kamu semua. 

Semoga Shuib, isteri dan anak-anaknya bahagia dan dipermudahkan segala urusan.

(Baca: Shuib Nasihat Isteri Jangan Terlalu Menunjuk Kemesraan)

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.