Header Ads

Loading...

DS Aliff Syukri Bayar Gaji Bodyguard RM1K.Biar Betul?

Loading...
"Kedekut Nak Mampos! Bisnes Untung Juta-Juta, Tapi Gaji Bodyguard RM1k?"

Walaupun menerima pelbagai kecaman daripada netizen, jutawan kosmestik Datuk Seri Aliff Syukri tidak pernah serik memuatnaik hal peribadinya di laman sosial. Sebelum ini, Aliff Syukri sendiri telah mencetuskan kontroversi dengan memuatnaik penyata Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) yang berjuta-juta ringgit itu.

Dikutuk Bayar Bodyguard Sikit, Ini Penjelasan Dari Bodyguard Aliff Syukri Sendiri

Terbaru, ada dakwaan mengatakan Aliff Syukri hanya membayar RM1k kepada pengawal peribadinya. Biar betul? Nak makan apa kalau sebanyak itu je gaji kan? Walaubagaimanapun Aliff Syukri menafikan dakwaan itu, katanya jangan fitnah kalau tak tahu perkara sebenar.

Bodyguard Aliff Syukri Jawab Isu Gaji Dibayar Sikit Hanya RM1k

Bodyguard Aliff Syukri bergaji 1k?

Bodyguard Aliff Syukri Jawab Isu Gaji Dibayar Sikit Hanya RM1k

Kalau tak tahu jangan fitnah – Aliff Syukri

Bodyguard Aliff Syukri Jawab Isu Gaji Dibayar Sikit Hanya RM1k

Harap je nama lelaki tp mulut mcm betina! sesukaaa hati korang jee kan mulut yg mengata saya mcm longkang.. kalau tak tahu kebenaran plzz jangan menfitnah nanti jatuh berdosa.. esok bodyguard saya dtg sy mengadu dengan dia..

Datuk Aliff Syukri di instagramnya memuatnaik screenshot kecaman yang dilemparkan kepadanya. Benarkah dakwaan mengatakan Aliff Syukri hanya membayar RM1k kepada pengawal peribadinya? Macam tak logik pula kan? Kata Aliff Syukri, jika tidak tahu perkara sebenar elakkan komen kerana bimbang jatuh fitnah.

"Bodyguard Aliff Syukri Jawab Isu Gaji Dibayar Sikit Hanya RM1k"

Semalam berita mengenai gaji yang diterima oleh pengawal peribadi menjadi topik perbualan hangat netizen di sosial media. Mereka berpendapat gaji sebanyak RM 1k sangat lah sedikit. Tambahan lagi ekonomi yang tidak menentu sekarang ini. Walaubagaimana pun, Aliff menafikan perkara tersebut.

Tidak tahan tohmahan dan kutukan orang ramai, Aliff telah memuat naik video bersama pengawal peribadinya. Dia meminta supaya pengawal peribadinya beri pencerahan mengenai isu tersebut. Betul ke gaji sebanyak RM 1k sahaja? Jawapannya ada dalam video ini.


‘Tak tahu, jangan fitnah..’

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on 

Macam Dato’ Aliff cakap, kalau tak tahu jangan cepat buat spekulasi yang bukan-bukan. Pengawal peribadi menyatakan bahawa gaji RM 1k itu sama sekali tidak benar, malah apa yang diterima berlipat kali ganda dari jumlah gaji yang dinyatakan orang ramai.

Pedulikan apa orang kata- Netizen

Bodyguard Aliff Syukri Jawab Isu Gaji Dibayar Sikit Hanya RM1k

Bodyguard Aliff Syukri Jawab Isu Gaji Dibayar Sikit Hanya RM1k

Sumber: ohbulan.com

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.